دروغهاي پسران به دختران (طنز)
نوشته شده توسط : تنها ترین تنها

دروغ هاي متداول برخي پسران به دختران همراه با معاني آنها(طنز)

 

دروغ: بعدا" باهات تماس مي گيرم



 

معني: ديگه هيچ وقت منو نمي بيني



 

دروغ: تو قسمتي از وجود مني- نمي دوني تا چه اندازه دوستت دارم



 

معني: تو براي من به اندازه کافي زيبا، باهوش و پولدار نيستي ميزارمت کنار



 

دروغ: اون دختر هيچ تيريپي با من نداره - ما فقط دوست معمولي هستيم



 

معني: عاشقشم



 

دروغ: من ترو براي وجود خودت دوست دارم



 

معني: من فقط دنبال ارتباط جنسی هستم



 

دروغ: آخر اين هفته با دوستام داريم ميريم کوه



معني: داريم ميريم دختر بازي.



 

دروغ: مي توني 5 هزار تومن بهم قرض بدي؟ تا آخر هفته بهت برميگردونم



معني: پولتو ببوس و باهاش خداحافظي کن.



 

اين هم شايد بزرگترين دروغي باشد که تا بحال گفته شده:



 

دروغ: قول ميدم تا زمانيکه مرگ مارو از هم جدا نکرده عاشقت باشم، باهات صادق باشم و ازت نگهداري کنم



معني: ازت ميخوام لباسامو بشوري، خونمو تميز کني، غذا برام بپزي، وقتي مريض ميشم ازم پرستاري کني، از بچه هام مراقبت کني، به دوستام و خانوادم سرويس بدي . هر وقت بخوام ميرم با دوستام و دختراي ديگه گردش، هيچوقت پول بهت نمي دم و هيچ کلمه خوشحال کننده اي بهت نخواهم گفت و هيچ کاري که براي تو جالب باشه انجام نخواهم داد!

 

red-apple.ir/forum/showthread.php?p=34745#post34745






:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 15 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: